Tábor a kalendáře

17.11.2015 18:23

Ahoj rodičové,

Tak tábor jsme ještě nedali dohromady, jelikož se neustále snažíme najít nějakou jinou chatu. Předběžně jsem spočítala Jánské Lázně a ty by vyšly opravdu na těch 2500Kč, protože tam jen ubytování pro 1 dítě vychází na 1600Kč na týden + 400Kč doprava a zbytek je jídlo.

Jedov by se navýšil o 100Kč takže, cena tábora by byla 1900Kč. Ta chata v Orlických Horách by byla finančně taky do těch 2000Kč, ale nemají už volný termín, který by jsme potřebovali.

 

Další věc kalendáře. Potřebovala bych do středy vědět kdo bude mít zájem o kalendář. Psala jsem dotaz na ty stránky www.24print.eu  ohledně slev na kalendáře a mají jen tuto jednotnou cenu: Nástěnný A4 189Kč, nástěnný A3 289 Kč, stolní 289Kč více na jejich stránkách.

Mrkněte prosím na to a dejte mi vědět,  abych ten kalendář udělala, pokud budete chtít pošlu vám fotky, které bych na kalendář použila.

Napište mi na email terikp@centrum.cz jestli kalendář budete chtít, jaký budete chtít (stolní nebo nástěnný), kolik kusů a pokud si vyberete motiv kalendáře na stránkách www.24print.eu tak jaký motiv. Vyberte si kalendář kdyžtak jaký budete chtít mě je to jedno. Pokud by jste tam chtěli přidat nějakou fotku, kterou máte vy stačí jí poslat na email.

 

Prosím na příští schůzku, která bude 6.12. 2015 od 17:00, pošlete teplákové soupravy a dresy.

 

Díky

 

Vedoucí kolektivu MH